This post is also available in: English (angielski)

Stan Nadświadomości, czyli, z czym przyszłaś na świat, na co zostałaś skierowana? Co cię prowadzi, do jakiego egregora jesteś podczepiona?
Jesteś podczepiona Ewo pod egregor twórczości. W zeszłym wcieleniu, a nawet wcieleniach, byłaś osobą bardzo twórczą. Potrafiłaś otwierać się na różnego rodzaju twórczość – próbowałeś pisać, komponować muzykę, malować i wszystko to udawało Ci się. Nagle pojawiła się w Twej duszy ogromna wiara, czy zadufanie we własne ego, we własną wyjątkowość. Narodziło się tutaj przekonanie, że jesteś wyjątkowa, że masz taki talent, którego nikt nie ma. Wraz z dumą przyszedł program:
>> wypalam się we wszystkim, w każdej pracy,
>> nie mam sukcesu,
>>  mam problem, który jest związany z miłością i pracą,
>> moje talenty są do niczego,
>> chciałabym coś zrobić, ale nie wiem co to ma być,
>> moja twórczość jest nudna.
W zeszłym wcieleniu byłaś rozczarowana i w obecnym wcieleniu jesteś w twórczym kryzysie:
>> nie mogę nic wymyślić!
>> co bym nie wymyśliła i nie zrobiła, to i tak zawsze jest źle,
>> jestem dzisiaj zmęczona.
Dzisiaj bardzo ważnym aspektem dla ciebie Ewo jest egregor twórczości, ale ten egregor twórczy jest zakopany i aby go wydobyć, musisz pójść w to miejsce, czyli wyciągnąć rękę i wykopać go. A pomoże Ci w tym rzemiosło, które w tym wcieleniu wymyślisz sama. Dzięki rzemiosłu jesteś w stanie otworzyć przed sobą nową drogę, a Twą MISJĄ są dzieci. Powinnaś zajmować się dziećmi, opiekować się nimi. Powinnaś zapisać się na kurs rysowania. To nie musi być rysunek artystyczny, to może być nauka komponowania graficznego, szablonowego. Co najważniejsze, wyszła praca z dziećmi, które są chore, które nie są w pełni rozwinięte – umysłowo i fizycznie. Mogą to być dzieci z autyzmem, dzieci z chorobą downa. Powinnaś zgłaszać się do szkół specjalnych, bo niesiesz w sobie duże pokłady cierpliwości i przy Tobie chore dzieci będą rozwijały się. Jednakże przed Tobą jest najpierw nauka. Dzięki niej, dzięki wiedzy, którą zdobędziesz, będziesz mogła pokazać dzieciom świat z innej strony, ponieważ rysunek to jest obraz świata widziany oczami duszy, oczami wyobraźni. Ewo gdybyś odkryła w sobie ten dar, a masz go w sobie, to mogłabyś nawet pisać książki na temat pracy z dziećmi i zajść naprawdę bardzo, bardzo wysoko w rozwoju i w swej pracy. Zyskałabyś autorytet.
Misja pokazuje to, co jest w nas naturalne. Pokazuje to, co możemy wydobyć z siebie i iść tą drogą, szlifując swój talent. Nie piszę o czymś, czego nie ma w Tobie, w Twoim polu informacyjnym – to jest w Twoim polu i wystarczy po to sięgnąć, zwrócić się ku temu, uczynić krok do przodu. Zobaczysz ku własnemu zdziwieniu, że otwierają się przed Tobą wszystkie drzwi i możliwości, ponieważ w tym wypadku będzie kierowała Tobą nadświadomość, a nie przypadek.



Ewo masz bardzo dobry kontakt z dziećmi, ale muszą to być dzieci niepełnosprawne. Program, który niesiesz w sobie:
>> jestem wspaniała, jestem najlepsza,
cały czas Cię blokuje. To tak, jakby Twój mózg myślał:
>> po co mam w cokolwiek wchodzić, jak i tak mi się nic nie uda?!
Z tego powodu Ewo nie możesz znaleźć pracy. Z drugiej strony jest program:
>> jestem wspaniała!
I znowu wszystko się psuje…
W Twoim przypadku można napisać, że mieć pracę źle, nie mieć pracy też źle! Zatem trzeba nad tym popracować. Dzięki temu, że zapiszesz się na kurs, rozpoczniesz pracę nad sobą i energia zacznie powoli poruszać się. To mogą być różne kursy – kurs rysowania, kurs kaligrafii, kurs języka migowego.   Kurs jest potrzebny po to, abyś mogła odkryć w sobie talent, aby energia poszła do przodu. Dzieci będą przy Tobie czuły się bezpiecznie, masz w sobie ogromne pokłady cierpliwości.

Drugi aspekt, to ukierunkowanie swojej energii, bo jak na razie jest ona rozproszona. Nie wiesz, za co masz się złapać! Gdy pójdziesz w jedną stronę, w jednym kierunku, to utworzysz kanał, którym popłynie energia. Przyciągniesz do siebie pozytywne programy, sukces, pieniądze, a nawet miłość.
W nadświadomości masz aspekt dumy, bo w zeszłym wcieleniu ją do siebie dopuściłaś. Pomiędzy nadświadomością a Twoim umysłem świadomym stoi program:
>> jestem pechowa,
>> moja twórczość i tak nie została doceniona, nie jest nikomu potrzebna! Gdybyś pracowała z dorosłymi przy programie – „jestem najlepsza”, to wzbudzałabyś swoją energią rywalizację między sobą a drugą osobą. Dorosła osoba nie uznałaby Twego autorytetu, a dzieci (chore dzieci) są wdzięczne, one nie rywalizują – jest to zupełnie inny rodzaj energii! Dzięki tej pracy nie pójdziesz programem: „jestem najlepsza”. Dzieci nie będą Cię krytykować, że czegoś nie umiesz robić, a dorośli będą. Możesz też dla dzieci robić zabawki, wymyślać zabawy, rebusy.

Doświadczenia, które musisz przejść, by wzmocnić swego ducha.
Ten drugi punkt mówi o tym, że aby wzmocnić swego ducha, musisz być skromna. Czasami myślimy, że los nam rzuca kłody pod nogi i że czegoś nie możemy zrobić, że nie mamy pieniędzy, nie mamy możliwości, a tak naprawdę blokuje nas zupełnie coś innego! Blokuje nas program, który siedzi w podświadomości. Myślimy, że to brak pieniędzy, brak możliwości, ale to iluzja. U Ciebie ta „iluzja” brzmi tak:
>> nie chce mi się! po co mam cokolwiek robić?! jestem wspaniała, więc nie muszę niczego robić!
I właśnie te programy Ewo nie pozwalają iść do przodu i mnożą w twej głowie lęki. Trzeba je zmienić, a zmianą będzie wejście w te zmiany, czyli pójście do szkoły! Pójście do szkoły dla Twojego mózgu będzie informacją:
>> nie jestem aż tak doskonała, skoro muszę się uczyć!
A gdy mózg przyjmie ten program, to zniszczy się stary i odkorkujesz to, co zablokowane, czyli dostaniesz sukces i to przed duże „S”. To jest samoistne, nieświadome okazanie pokory, bo człowiek, który uczy się nie ma aspektu:
>> jestem doskonały i już nic nie muszę robić.
Trzeba zamienić też w swojej głowie myśl:
>> nikomu to się nie przyda,
na:
>> moja wiedza jest potrzebna, moja wiedza może zrobić bardzo dużo dobrego dla innych,
>> jestem potrzebna dzieciom.
Dla ciebie Ewo jest rzemiosło, które wykorzystasz w pracy z dziećmi, ale przede wszystkim musi to być też praca intelektualna. Nie możesz pilnować dzieci, dawać im jeść, zmieniać pieluszek, wychodzić na spacer – to nie o taką pracę z dziećmi chodzi. Ma to być praca intelektualna i trzeba uczyć dzieci myślenia, spojrzenia na rzeczywistość w innej formie, poprzez wykorzystanie wyobraźni. Musisz umiejętnie znaleźć informacje dla rozwoju dzieci, być kreatywną z dziećmi.



Kto jest dla Ciebie jest nauczycielem?
Nauczycielem będzie natchnienie i entuzjazm – nie tylko myślenie o zabezpieczeniu materialnym, a przede wszystkim praca z celem. Jeśli kocha się to, co się robi, jest to praca z celem! Jeśli pracuje się tylko dla pieniędzy, to człowiek nie rozwija się. Jeśli bierze się jakąkolwiek pracę, byle tylko zarobić, nie ma rozwoju! Powinnaś postawić sobie cel, zapomnieć o bierności! Możesz zgromadzić fundusze na ten cel i cel postawi Cię na nogi! Zaczniesz spełniać się w pracy, a przy okazji też finansowo.

Archetypy fundamentalne w Twej matrycy, czyli archetypy rodowe – to, co idzie do Ciebie ze strony rodu, genetycznie.
Tutaj archetypy wykazują cierpliwość. Są kobiety z rodu, które były bardzo cierpliwe – były cierpliwymi babciami. Te kobiety szyły lalki dla dzieci. Możesz zwracać się do tych kobiet, a one pomogą Ci w rozwoju, o którym marzysz. Pomogą wybrać Ci szkołę i kierunek. Możesz dzięki nim robić teatrzyki dla dzieci z wykorzystaniem swoich lalek, rysunków. Możesz opowiadać bajki za pomocą obrazków, wymyślać gry planszowe, rebusy.
Podejrzewam Ewo, że nie wierzysz w to, że mogłabyś to robić, ale ja jestem przekonana, że gdybyś w to weszła, to sama siebie nie poznasz! Najpierw jednak czeka Cię nauka, więc tutaj trzeba wykazać wolę.

Aspekt intelektu i popularności.
Ten punkt pokazuje dużą blokadę. Pokazuje, że masz wiele zahamowań – boisz się, że nie potrafisz czegoś zrobić, że nie ma sensu w coś wchodzić, bo i tak Ci się nie uda:
>> Nie chcę mi się, ponieważ we mnie tak naprawdę nie ma miłości do niczego. Byłam zadufana w sobie w zeszłych wcieleniach i nie wiem, czy potrafię robić coś konstruktywnego. Nie wiem, czy jestem to wszystko w stanie obdarować miłością? Moja dusza chciałaby ochronić, obronić moich bliskich, pomóc im, ale przeciwstawiam się tej roli. Nie wiem, co mam im powiedzieć, bo to są tak naprawdę problemy tamtych ludzi.



Pokazało się wcielenie, w którym byłaś księdzem. Byłaś bardzo popularna, miałaś zdolność pięknego mówienia. Ludzie Cię słuchali. Problem był taki, że co innego mówiłaś, a co innego sama robiłaś. Dzisiaj, dlatego będziesz sama siebie chroniła od manipulantów.
Z powodu tamtych blokad, nie chcesz wyjść ze strefy swojego komfortu, bo boisz się, że znowu napotkasz na manipulantów, na konfrontację z ludźmi. Boisz się, że coś Ci się może nie udać, więc jest to reakcja obronna Twojej podświadomości:
>> lepiej nic nie robię, bo mogę się komuś narazić.

Twoja dusza boi się wyjść z tej strefy komfortu, żeby znowu nie manipulować innymi. A z dziećmi tego nie będzie! Z dziećmi nie będziesz przerabiała tego problemu, a tym bardziej z chorymi dziećmi, więc praca z dziećmi jest Twą MISJĄ.

Sukces, czyli to, czego Twoja dusza już się nauczyła i co potrafi zrobić.
Ewo pokazało się wcielenie, w którym uratowałaś dwuletnie dziecko. Z tej przyczyny dzieci są bardzo mocno zapisane w Twoim polu informacyjnym. Dziecko stało na drodze, po której pędził koń. Gdy to zobaczyłaś, rzuciłaś się na ratunek dziecku. Dziecko nie potrafiłoby uciec, więc koń zapewne stratowałby je.
Jest to bardzo silny aspekt fizyczny, ponieważ przejawiłaś swoją wolę, by ratować dziecko i dałaś dziecku możliwość życia. Dzisiaj Twoim sukcesem jest ratowanie dzieci – danie im możliwości! Ten aspekt jest bardzo ważny, możesz opierać się na nim, przypominać go sobie – gdyby nie Ty, dziecko by zginęło. Powtarzaj sobie, więc jak mantrę, że jesteś potrzebna.

To, co w Tobie jest negatywne i przeszkadza w rozwoju, z czym powinnaś pracować?
Jest to duma i nuda:
>> nie, nie będę uczyła się, bo jestem już za stara,
>> nie będę uczyła się, bo nie mam pieniędzy,
>> nie widzę sensu wchodzenia w cokolwiek, bo to nie dla mnie!
Takie programy i taki sposób myślenia mogą przynieść bardzo duże problemy. Chodzi głównie o to, że nie wierzysz w siebie Ewo! Takim myśleniem niszczysz swój los! Druga strona medalu takiego myślenia, to program:
>> nie będę z siebie nic dawała, chcę żeby ktoś mi coś dał!
>> zobaczę, co mi przyniesie dzień!
Jeśli dopuścić do siebie Ewo psychologiczną starość, to nie rozwiążesz swoich emocjonalnych problemów. Będziesz staczać się energetycznie.

Jakie programy stwarzają pole finansowe? Jaka jest Twoja Misja?
Twoja wola ma być skierowana na dzieci, ale takie dzieci, które przeżywają kryzys (tak, jak kto dziecko, na które pędził koń). Praca z dziećmi w kryzysie, to jest Twoja MISJA. Dopiero wtedy, gdy dostarczysz takim dzieciom zadowolenie, gdy im pomożesz, wtedy Twoja dusza napełni się pozytywnymi emocjami. Dzieci kochają szczerze i będą Cię kochały, co przyniesie Ci emocjonalne rozładowanie. Pęknie bańka, w której siedzisz! Dzieci dadzą Ci duży element szczęścia i lekkości. Przestaniesz widzieć swoje braki, problemy i rozczarowanie, a przyjdzie oczarowanie. Sama siebie Ewo nie poznasz! Powiesz, że nie przepuszczałaś, że na to Cię stać! Jeśli otworzysz się na to, to równocześnie otworzysz się na partnera, na swoje życie osobiste. Przyciągniesz bardzo dobrego mężczyznę.

Połączenie Duszy z Wszechświatem. Co Wszechświat Ci obiecuje w obecnym wcieleniu? Za co Wszechświat Cię kocha?
Wszechświat przygotował dla Ciebie coś fantastycznego, ale w tym wcieleniu mówi do Ciebie:
Poznaj najpierw siebie, zajrzyj do siebie. Wyjmij ze środka wszystkie swoje zalety, dobrodziejstwa a wtedy, w następnym wcieleniu będziesz pielęgniarką, która będzie stała przy lekarzu, ratując ludzkie życie. Uratujesz niejedno ludzkie życie”.

Bardzo rzadko można zobaczyć w MISJI następne wcielenia, a u ciebie Ewo pokazało się. Wyższe Siły nigdy nie naciskają, one obserwują. Jeśli człowiek wykazuje WOLĘ, chce się zmienić, to pomagają. Jeśli żyje inercją, to nie naciskają.

Chciałam pokazać na przykładzie Ewy, jak może wyglądać Analiza Misji. Nadmieniam, że każda Analiza Misji jest inna, ponieważ każda opracowywana jest indywidualnie dla klientki/klienta. 

Jeśli chcesz zasięgnąć informacji na temat terapii, ofert, kursów, książek, to możesz do mnie napisać: kontakt@emma-lange.pl
lub zadzwonić: 502562629

Zapraszamy do szkoły samorozwoju, na inne nasze kursy  i terapie 

 Portfolio

Kalendarz Biodynamiczny